utorak, 26. svibnja 2015.

ŠOKANTNA VIJEST IZ RATARSKE ŠUME


I danas sam, kao i tisuće puta prije, išao u šetnju u Ratarsku šumu. Kiša je prestala padati, ali su iza nje ostali mali potočići i grabice vode. Kao neki dječarac, gacao sam po njima zadovoljno pjevajući manje poznate operne arije.
I taman kada sam došao do otprilike sredine šume, do dijela gdje glavna staza sužava i skreće u lijevo u gustiš, iznenada na mene skoči gotovo gola, prezgodna djevojka. Kao što je za mene bilo iznenađenje taj erotski iznenadni napad, tako sam i ja nju iznenadio svojim znanjem borilačkih vještina. Istina da ne znam u koji sport bih sada mogao svrstati tu obranu.
Dakle, kako sam je iznenadio s obranom tako sam je iznenadio i s užurbanim poznavanjem kretanja kroz šumu u pravcu svoje kuće.
S obzirom na to da je sa mnom bio i moj vjerni prijatelj pas, koji je na žalost ostao na poprištu borbe, da li zbog nemogućnosti praćenja mojega tempa ili srama kakvog ima gazdu (sad manje važno), zamolio bih vas da ako ga vidite, da mu kažete da mu je gazda kod kuće na sigurnom i da ga čuva žena.

E da, vidio sam i famozno djelo lumena inteligencije kišne gliste koji je na ulaz u Ratarsku šumu nabacao veliku gomilu smeća. Svaka ti čast majstore jer tu dnevno prolazi oko sto sportaša i rekreativaca i nema, a da ne vide tvoje umjetničko djelo.
                                                                                     Sprinter PjerJP




Nema komentara:

Objavi komentar