utorak, 9. listopada 2018.

Moj 50. književni susret -ROVINJ, OŠ Jurja Dobrile

5. listopad 2018.

KNJIŽEVNI SUSRET -ROVINJ
OŠ JURJA DOBRILA

S obzirom na to da s guštom pišem za djecu školskog uzrasta i onih u vrtićima, zadovoljan sam da sam u nekih godinu i pol dana uspio se s njima podružiti na, za mene već, 50 književnih susreta. 
Veliko mi je zadovoljstvo da sam baš taj 50-i susret odradio u Rovinju u OŠ Jurja Dobrila i to za djecu trećeg razreda.

Bilo je i više nego posebno i ne znam tko je više uživao, da li djeca da li ja. O kvaliteti druženja govore želje djece da im "već sutra" dođem ponovo i ako mogu neka dođem svaki dan. 

Zahvaljujem svim školama, knjižničarima, ravnateljima i učiteljicama s kojima sam se kroz književne susrete družio i radujem se novim susretima u drugim školama.  





















Nema komentara:

Objavi komentar