četvrtak, 27. lipnja 2019.

Josip Petrlić Pjer - S PJEROM U PRIČU - Pauk Ljubimac

https://www.youtube.com/watch?v=keUgUKX1D8c&feature=youtu.be


Pauk ljubimac

Iza mog ormara on potajno svoj dom stvara
vreba komarce, muhe i kad se odmara
Za stanarinu pitao me nikada nije
misleći da se to ne plača zato što se krije.

K'o maneken po sobi tetura i šetkara
vidi se da za muziku i ples nema dara,
to ga ne dira dok svojim kutkom šara
pleteči mrežu bolje od svakog mornara.

Samo čeka i vreba da nekuda odem
jer tada je ludo kreativno preporođen
I čimprimim na vratima kvaku
kao na normu od paučine mi radi prepreku.

To me često i ljuti i pomalo živcira
metla mora stalno da ordinira,
što god rekao sviđa mi se taj malac
jer mi je on najvjerniji kućni ljubimac.
PjerJP

24. veljače 2016. srijeda

Nema komentara:

Objavi komentar