srijeda, 13. listopada 2021.

FARO ART RADIONICA

 

PJESME POLAZNIKA NASTALE NA RADIONICI POEZIJE voditelja J.P.Pjera  

Sa zadovoljstvom i ponosom mogu reći da sam i ove godine vodio radionicu poezije na 3. Faro art festivalu u Križevcima koji je međugeneracijski, interaktivni i međunarodni. 

 Na radionici su aktivno sudjelovali Antea Jolić iz Zagreba, Petar Huska iz Subotice, Tina Jolić iz Zagreba, Toni Biba iz Zagreba, Tonka Bobeg iz gornjeg Kneginca, Pavao Timko i još njih nekoliko. 

SVE ONO PRVO

Tamo, gdje su prva slova zaživjela

formirajući vrtlog riječi

kojima u početku ni značenje nisam znala.

 

Tamo, gdje sam prvi puta zakoračila

korak po korak

sve dok potpunu slobodu nisam spoznala.

 

Tamo, gdje dom ne znači samo kuća

već i osjećaj koji prati,

koji daje nadu i najbeznadnijem danu.

 

Bio mi je i brat i sestra

i otac i majka

i čuva sve ono prvo što čovjek doživi.

 

Skrivajući to u svojim krilima

među najzabitnijim ulicama

i skrovitim kučicama pod starim stablima.

 

Moj som,

moja nada,

moja sloboda,

moj grad Zagreb.

 

Ante Jolić, Križevci, 8.10.2021. Faro art festival

 

KOMADIĆ SREĆE

 

Komadić sreće

možda malo veće

dobijem kada biram cvijeće.

 

Kada slušam vjetar

koji k'o glazba šušti.

 

I kada pod zvijezdama zaspem

i svoje male,

glupe,

snove usnem.

 

Tina Jolić, Zagreb


 DO VJEČNOSTI

 

Moja ljubav je otišla,

na put…

Zauvijek!

 

Ostavljajući trag

zlatnih niti

beskrajne sreće,

strpljivosti,

poštenja,

služenja…

 

Sve je u njemu

bila ljubav.

Do vječnosti!

 

Tonka Bobek, Gornji Kneginec


 NEBO

 

Volim gledati nebo.

 

Nekada mi oblaci izgledaju

kao da su načinjeni

da bi nas podsjetili

na naše izmišljotine, maštarije.

 

Neki ljudi tamo vide slobodu, snove,

a nekima je pak jedina želja doći tamo.

 

Nebo je lijepo ujutro,

preko dana,

a posebno navečer.

 

Nebo mi je kao dom,

a ja volim svoj dom.

 

Zalazak sunca me uvijek podsjeća

na ono što je vrijedno,

ono za čim čeznem.

 

To je ono što smatram najvjernijim.

Mir, obitelj i ljubav.

 

Petar Huska, Subotica

 


Nema komentara:

Objavi komentar