subota, 19. srpnja 2014.

Kod Miceka u kleti

... E baš sam  se radovao tome danu, zapravo toj večeri. U dogovoru s tajnikom KUPP-a, Mladenom Mikecom, ovo je trebala biti večer članova KUPP-a onak neformalna uz muziku, poeziju, dobru klopu, a i ples se je mogel zalomiti...
Trebalo je samo dojti!!!!!!
I kaj se je dogodilo? Pa od toga vrlo malo...
Mikec je sve fino pripremil i dal si je truda, čak sam i ja nekaj malo pripomogel, ali se je dogodilo ono kaj baš i nisam očekival. 
Od 24 dogovorena člana ili pajdaša na feštu nas je došlo samo 7. Bilo je klope i finih kolača, gemištecov, sokova, ali nije bilo svirke niti poezije, čak nisam niti gitaru izvadil  iz auta. Ne velim da nam nije bilo lepo i ugodno, ali daleko od onoga kaj smo ovo organiziravši očekivali.  
Zakaj je tak moralo biti bormeš ne znam, no jedino kaj znam da se drugi put budem pet puta prije premišljal nek nekaj takvoga opet organiziramo. Ne velim, ja to zbog sebe, već je šteta velikoga truda koji je u hranu i pripremu uložil Micek.
I da nebi sve bilo samo nekaj loše, dobro i puno smo se napričali i nasmijali i ostali do poslije ponoći...
Skoro me žena vozila doma...
 
 
 
 

Nema komentara:

Objavi komentar