subota, 12. srpnja 2014.

Podravka 72-Novigrad Podravski

Dan je proletel baš onak kao usput, malo sam hodal, malo surfal po internetu, malo na fejsu, malo se družil sa svojim sinkom, a čak sam se i sa ženom nekaj spominal. Sve po malo i već je večer tu i došlo je vrijeme da se u Novigrad Podravski krene...
Hitil sam se pod škrlak i onak fino zadovoljn se uputil iz Križevaca prema našoj Podravini...
Cilj je bio jasan i prekrasno pobojan, izložba slika Likovne sekcije "Podravka 72" u Novigradu Podravskom. I kud ćeš bolji cilj s obzirom da Novigrad Podravski taj dan slavi i kao svoj dan mjesta. Još nisam niti pošteno prikočil, a već su me dočekala nasmijana lica novih prijateljica: Božice, Ljubice, Vesne, Barbare i još nekih koje sam na žalost zaboravio. No nisam zaboravio kakav je bio upriličen glazbeni program uoči samog otvaranja (pjesništvo, glazba, kratki govori dobrodošlice )i dojmio mi se nastup pjevačkog dijela KUD "Podravka".

Nisam zaboravio niti kvalitetu izloženih slika i zadovoljna lica umjetnica, ali i gostiju što smo se večeras našli baš u ovom izložbenom prostoru "Likresa", a nisam zaboravio niti fini domjenak koji je upriličen odmah poslije službenoga dijela otvaranja izložbe.
Mogao bih ja nabrajati tu svašta krasnoga i dodavati superlative po volji, ali i s razlogom, no radije ću vam postaviti svoj odabir slika pa vi sami složite svoje mišljenje i odlučite da li vam je možda žao što niste bili s nama ili vam je dosta i ovakva krnja izložba na blogu da vas uvuče u svijet likovnog amaterskog stvaralaštva.
Ipak čestitke od mene umjetnicama i to na više načina, kao prvo na tome što su postavile za amatere zavidnu kvalitetu radova. Drugo jer su sve radile i u tome sudjelovale kao jedna što je samo po sebi raritet jer šire uz umjtetnost i kuturu poštivanja i treće što uopće odvajaju svoje slobodno vrijeme da bi sebe darivale društvu. Još jednom čestitka i zahvala!!! Želim im i dalje uspješan i zadovoljan rad!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 

2 komentara:

  1. ....a jesi brz....svaka čast....i lijepo napisal...i slikice objavil...i mene spomenul....i svima ugodil....i sebi dokumentaciju napravil....divan si čovjek i prijatelj....jest da si malo otkačen, al takva sam i ja....kaj ne?

    OdgovoriIzbriši
  2. predivan osvrt na našu izložbu, veoma mi se sviđa način pisanja, fotografije su dobro izabrane..sve super- HVALA - zamjenica likovne sekcije "Podravka 72", Vesna Martinjak

    OdgovoriIzbriši