utorak, 4. travnja 2023.

100-ti književni susret održan u DV Izvor Samobor - PO Bregana

 

ODRAĐEN i 100-ti KNJIŽEVNI SUSRET

uz

OBILJEŽAVANJE TRI JUBILEJA


4. travanj 2023. 

Kada si pisac za djecu i voliš raditi književne susrete za njih i družiti se s njima, tada je zadovoljstvo kada dostigneš određeni broj zajedničkih druženja. Brojke samih događanja nesmiju biti važniji od emocija, dojma, kvalitetnih i originalnih priča, tekstova, interakcije, poštovanja, edukativnosti i pedagogije, ali meni ovaj službeni osobni jubilej od održanih sto (1oo) književnih susreta, što u školama što u vrtićima, čini izuzetnu čast i ponos. 

U sto susreta posjetio sam puno gradova (od Splita,  šest Kaštela, Rijeke, Rovinja preko Zagreba, Varaždina, Čazme, Siska... Sokolovca, Koprivnice, Bjelovara, Velikog Grđevca, Podravskih Sesveta... do Žabna, Kalnika, Križevaca. Ljubeščice i danas ponovo Samobora ), puno škola i vrtića, puno vrijednih odgajateljica i odgajatelja, puno učiteljica i učitelja, ravnateljica i ravnatelja, i ono najvažnije, jako puno prekrasne dječice. 

Zadovoljstvo mi je bilo danas u DV Izvor Samobor - Područni objekt Bregana održati tri velika susreta svaki sa po tri grupe i baš kod njih dostići taj jubilrani 100-ti nastup. 

Baš ovih dana, 2.travnja 2023., mi je bio i jubilej (21 godina) kako se bavim kulturom (toga dana s početkom u 9 h  bila je prva i premijrena javna izvedba moje pjesme "Križevci moj su grad" na valovima tadašnjeg Radija Križevci) i 10 godina kako mi je iz tiska izašla moja prva knjiga, zbirka  poezije "Odškrinuti snovi" (do sada sam objavio 14 naslova od toga deset za djecu ). 

Hvala mojoj piščevoj pomoćnici Lili na podršci i suradnji. 

E da, ove godine u rujnu je i deset (10) godišnjica kako je s radom počela i Križevačka udruga pjesnika i pisaca (KUPP) čiji je slijednik sadašnja "SOBA PRIČA LILIPJER". 










Slika sa moje prve promocije knjuige, zbirka poezije "Odškrinuti snovi"  održana 6. travanj 2013. u prostorijama Hrvstakog doma u Križevcima. Bilo je fantazija. uz Ottone Novosel Franz, Zoran Homen, Julija Stapić Katić -Split, Danica Čataj... ODŠKRINULI SU MI SNOVE, a prisustvovalo je preko 400 posjetitelja. 





2 komentara:

  1. Bravo! Želim ti još mnogo susreta, književnih djela, zadovoljstva i sreće uz odlično zdravlje. Lijepi pozdrav iz Grosuplja.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala kolegice, radujem se možebitnoj ponovnoj našoj suradnji u Ljubljani.

      Izbriši