utorak, 16. svibnja 2023.

glazbeni Pjer u knjizi

 


Dio mog glazbenog rada uvršten u knjigu
"U (g)radu i zabavi - etnografija križevačkih glazbenika".


Istina da ne sviram sada već punih 21 godinu i da se nekih 15-16 ne bavim niti kantautorskim radom, no silno me razveselila suradnja sa Jelokom Vukobratović i uvrštavanje djela mog glazbenog rada u njezinoj knjizi.

Drago mi je da sam u glazbenom stvaralaštvu uvršten uz Luku Belanija, Nene Kos Ferzze (svirao mi gitare i na nekim pjesmama u studio), Gorana Hlebeca i Stjepana Fortunu i da je moj rad na neki način potaknuo stvaranje pjesama o svom gradu, ali i da je u pisanom obliku zabilježen i rad "No7 band" u kojem sam kao klavijaturista 20 godina svirao i iz kojega sam otišao u glazbenu mirovinu .



Pjesma "Križevci moj su grad"
moj je kompletan uradak od teksta, glazbe i aranžmana, a prvi puta je izvedena
2. travnja 2002.g. u 9 h na valovima tadašnjeg Radia Križevci.
U No7 bandu sam posljednju svirku odradio krajem lipnja 2002.






Nema komentara:

Objavi komentar