nedjelja, 6. rujna 2015.

KLK -izložba

MOLITVA SV. MARKU KRIŽEVČANINU

4. rujna 2015. (petak)
Sve je ovaj dan vleklo k' jednom događaju, k' izložbi slika koju su organizirali članovi Križevačkog likovnog kruga u prostorijama Gradske likovne galerije na Nemčićevom trgu u Križevcima.

I vredelo je čekati kak i svih osam let do sada, zapravo vredelo je čekati kud i kam i više. 


Mam na ulazu u prvu prostoriju gdje je bila postavljena izložba SAKRALNIH MOTIVA (bile su četiri velike prostorije s postavom) sve je bilo mam jasno da je ovo leto kvaliteta i odabir radova daleko nadmašil prošle, a vidjelo se i zakaj.
Članovi KLK-a su si dali velkoga truda i na izložbu pozvali i goste slikare iz cijele naše županije tak da sam ja i ne samo ja, izložbu obišel, sliku po sliku, nekoliko puta i kad su me pitali, a koja ti je slika najbolša, samo sam nabrajal.
Na ovoj izložbi nije bilo moguće izabrati jedan ili dva odličan rada, moglo se izdvojiti barem desetak, petnaestak i više.

Moram pohvaliti i domaće amaterske slikare koji su u odnosu na prijašnje godine vidno napredovali i što se tiče izbora i viđenja teme do same tehnike rada. Ovakva zajednička izložba je i poticaj članovima KLK-a da još bolje napreduju i što kvalitetnije likovno sazrijevaju.


Glavnu reč, kao moderator, je imal kustos muzeja Zoran Homen, koji je bil i domaćin današnje izložbe, i koji je osim uvoda dal i stručni uvid u kvalitetu radova. Predsjednica KLK-a Zdenka Vrabec je sve nazočne pozdravila i zahvalila svima koji su omogućili da i ove godine izložba bude postavljena dok je dogradonačelnik grada Križevaca, Tomislav Katanović, službeno otvorio izložbu.

Neki bi rekli da je ovo dobro odrađen posel jer je na izložbu došlo puno ljudi, a ja bih rekel: "Svaka čast! Čestitam vam jer smo vidljivo svi uživali, i autori i posjetitelji."




























Nema komentara:

Objavi komentar