utorak, 8. listopada 2019.

Radio sam tri literarne radionice


FARO ART FESTIVAL – kreativnost, pisana riječ, poezija, interpretacija…

07/10/2019original tekst nahttps://akademija-art.hr/2019/10/07/faro-art-festival-kreativnost-pisana-rijec-poezija-interpretacija/?fbclid=IwAR3Gb0Vza6gYY4DmuRdWEvI-z6GIs1eY5A_XEtJQgZSjU3FsrlTNpvqSRH4


Izvrsno, predobro, dinamično i zabavno, razigrano, edukativno, radujemo se dolasku i slijedeće godine, fantastičan koncept… To su bile samo neke od završnih riječi pohvale svih sudionika koji su ovoga vikenda od 4. do 6. listopada posjetili Križevce i prvi FARO ART festival za mlade, djecu i obitelj koji se održao u Centru Mariapoli Faro.
FARO ART FESTIVAL zamišljen je kao međugeneracijski, interaktivni i međunarodni te da promiče empatiju, zajedništvo, ljepotu i neprolaznost, a to se željelo postići uz ples, pisanu riječ, likovni izričaj, dinamične igre, učenja žongliran

Tri dana ispunjena raznovrsnim i iznimno dobro posječenim radionicama, provedena u opuštajućoj, kreativnoj i zabavnoj atmosferi opravdala su sva očekivanja i gostiju i edukatora, ali i samog organizatora. To se najbolje vidjelo posljednji dan gdje su polaznici radionica na zajedničkom programu imali potrebu predstaviti se s onim što su naučili. I publika i sami polaznici radionica su se iznenadili koliko su toga novoga i primjenjivoga naučili.
Voditelji programa su bili Martina Sabljak i Ignac Ratković.


Teško je navesti što se sve na ovom festivalu događalo, pa ćemo nabrojiti samo kreativne i umjetničke radionice koje su bile srce i pokretač događanja. Bile su radionice suvremene glazbe i izrada instrumenata od otpadnog materijala – voditeljica Ana Horvat, plesa – voditelj Gordan Vogleš, Likovne radionice, mozaik – voditelj Ivan Brkić, izrada vitraja – voditelj Boris Milić, Astronomija – promatranje neba, perzeidi – voditelj Ratko Matić,  žongliranja i akrobacije – KVARK, igre starih sportova iz Splita, Obzor i duhovnost – Zdenko Horvat.

Od radionica bi izdvojili literarnu ili pjesničku radionicu koju je vodio križevački pjesnik i pisac za djecu i odrasle Josip Petrlić Pjer, koji nam je izjavio: 
"Kroz tri radionice u trajanju od jednog sata uspjeli smo proći i upoznati se sa početničkim kreativnim pisanjem, interpretacijom napisanoga i individualnom psihologijom pozornice (nastup). Iznimno sam zadovoljan, zapravo van svih mojih očekivanja iznenadilo me kako su polaznici dobro reagirali i koliko su toga u tako kratkom vremenu implementirali.
 Zahvalio bih se na suradnji Ignacu, Damjanu, Marku, Katici, Ozani, Nataliji, Katji i Marijani, ali i onima koji su uspjeli biti samo povremeno na mojim radionicama. Koliko sam zadovoljan opisao bih ovim riječima – na radionicu smo došli JA, ubrzo smo postali MI, a s radionice smo otišli MI JA. Radujem se daljnjoj suradnji s većinom od njih. Još da dodam da je festival u ovakvom formatu i ovako koncipiran pun pogodak. Po meni ne bi trebalo ništa mijenjati, već bi u slijedećem, drugom po redu festivalu, trebalo nastojati zadržati ovaj nivo organizacije, kvalitete samih radionica i voditelja istih.  Posebna zahvala ide svim ljudima u organizaciji koji su nam omogućili ovakav kvalitetan vikend.

Autorica: Marijana Šatrak

NAPOMENA:  Za potrebe svojega bloga sam izvukao samo neke fotografije, sve možete vidjeti na linku Akademije Art












Nema komentara:

Objavi komentar