ponedjeljak, 30. prosinca 2019.

Pjerova književna trilogija za Križevce





PJEROVA
KNJIŽEVNA TRILOGIJA ZA KRIŽEVCE
30.12.2019.

Sam kraj ove, 2019. g., mi je podario još jednu lijepu i pozitivnu vijest. Zajednički projekt Udruge invalida Križevci i mene kao književnika, objava i tisak knjige "Princeza Hedy", koji je bio participiran prema ministarstvima, je prošao. 

Drago mi je da moja željena književna trilogija koja se sastoji od objave tri moje knjige za djecu, tematski vezane za Križevce i okolicu, "Princeza Hedy", "Vlakić i Ana putuju u Sv. Petar Orehovec" te "Štatutko i Marcel Kiepach", a trebala bi poticati i ostvariti turizam za djecu školskog uzrasta u Križevcima (škola u prirodi), se razvija prema zacrtanom planu. 
Iz tiska treba izaći tijekom 2020. g.

Moram podsjetiti da knjiga "Vlakić i Ana putuju u Sv. Petar Orehovec", koja je realizirana u suradnji sa Općinom Sveti Petra Orehovec i OŠ Sveti Petar Orehovec, je iz tiska izašla upravo danas, a dostaviti će mi je početkom 2020. godine.  

Za dogovor i suradnju mi je ostala još samo knjiga "Štatutko i Marcel Kiepach", koju ilustrira križevačka slikarica Boba Csik, a nadam se da će je financijski podržati Grad Križevci. Iz tiska bi trebala izaći u travnju 2020. kada naš grad slavi rođendan. 



PRINCEZA HEDY (roman za djecu)
Josip Petrlić Pjer

Radnja se odvija u Choco baru i oko njega, a priča je to o autizmu, empatiji prema napuštenom mačku, socijalnom i iznimno važnom radnom momentu u Hedoni, o čokoladi, o ljubavi, o dobroti, o životu...
Glavni likovi su: autistični dječak Jan, njegovoj majka, mačak Ljubi, princeza Hedy (konobarica u Choco baru)... 

Priča je i basna i bajka i zbilja.

S  Esterom Balog (ilustratorica) sam imao i više nego uspješnu suradnju u mojoj knjizi Detektiv Pero (objavljen 2018.) tako da sam tu našu suradnju sa zadovoljstvom produžio i na ovu knjigu.  




Nema komentara:

Objavi komentar