četvrtak, 8. rujna 2022.

tri dana Faro Art festivala


                                                       
FARO ART FESTIVAL - RADIONICA "MOGU JA"
SOBE PRIČA LILIPJER
---
SPOJ UMJETNOSTI I PISANE RIJEČI

Liline  radionice  (Soba priča Lilipjer) pobudile su veliki interes na 4. Faro Art festivalu koji se održao u Križevcima od 2.- 4. rujna 2022. g. . Tema radionica je bio "Novi svijet "(svijet poslije Korone). 
 
Samu raznovrsnost i originalnost izrada tih razglednica upotpunila je i pisana riječ. Svi polaznici radionica su na poleđinu ručno izrađene razglednice u dijelu tekst za pisanje poruka trebali, uz mentorstvo pisca Pjera, napisati svoju poruku sa temnom Novi svijet. 

Na završnom programu predstvaili su se svi sudionici radionice, njihovi radovi i pisane poruke koje su postale i reprezenti cijelog ovogodišnjeg festivala.  

Neke od poruka su:

- Veseli me tuđi osmijeh, pohvala prijatelja, zadovoljna obitelj i svijet bez nasilja. Vesele me moje prijateljice. (12.g.)

 - Volim sniti. Umjetnošću ljudima i svijetu, djeci i pticama u letu  davati boje najsretnijih suza. (13.g.)

 - Nadam se prijateljstvo da će me voditi i roditelje uz mene zauvijek biti. (11.g.)

 - Nadam se da ću ljubavlju mnogima upotpuniti živote, neka moja sreća i druge nesputano i iskreno grije. (12.g.)

 - U krošnji života ljubav neka vam leti, a dodir prstiju neka vas nadahnjuje.

 - Volim crtati i svijet bih obojala u najljepše boje djetinjstva. (8.g.)

 - Volim igrati nogomet i s tatom raditi, a volim se i s mačkom maziti. Moj pas voli moju mačku, prijateljstvo prema svima.  (6.g.)

 - Volim plesati i smijati se jer osmijeh slatke male djevojčice najdraži je. (6.g.)

 - Volim se igrati vani s prijateljima i svirati violinu. Svaki ton neka da radost svakome na svijetu. (10.g.)

 


                                           































Nema komentara:

Objavi komentar