ponedjeljak, 17. travnja 2023.

Program "10 DANA S PISCEM PJEROM", održan 1/10

 

Na prvom susretu s Pjerom predstavljen roman za djecu 

“Radionica povijesnih priča”

Povodom Dana Grada, Josip Petrlić Pjer u suradnji s Gradskom knjižnicom “Franjo Marković” Križevci organizirao je “Deset susreta s Pjerom: predstavljanje knjiga zavičajnog autora Josipa Petrlića Pjera učenicima osnovnih škola”. Danas su uživali u ovom susretu učenici 4.a i 4.c razreda Osnovne škole Vladimira Nazora.

“Svake godine sudjelujem u programu Dana Grada, promocijom knjige ili nekim drugim programom. Nismo direktno vezani, ali volimo pokloniti svom gradu nešto svog umijeća. Zašto deset dana? Do sada sam objavio 14 naslova, a 10 naslova je za djecu pa smo došli na ideju da svaki dan bude promocija jedne knjige upravo za djecu. To mi je bila velika želja pa sam predložio to ravnateljici Marjani Janeš Žulj, a ona je to prihvatila. Namijenjeno je učenicima Osnovne škole Ljudevita Modeca i Osnovne škole Vladimira Nazora od 1. do 4. razreda, a predviđeno je između 250 do 400 učenika sveukupno” – izjavio je pisac za djecu i odrasle Josip Petrlić Pjer.

Foto: Televizija Križevci

Djeca su uživala u svakom trenutku ovog programa, a godila im je interaktivnost. Zanimalo nas je od kuda piscu Josipu Petrliću Pjeru dolazi inspiracija za ovakav original program.

“Meni to olakšava moja svestranost. Osmišljavam scenarij, glumim, pišem i pjevam. Opisao bih se više kao izvođač ili zabavljač nego pisac. Imam dobro razvijen osjećaj što, gdje i kako, nemam treme i poprilično radim na sebi u svim područjima. Tako sam u 58. godini konačno naučio žonglirati, trebalo mi je dvije godine, ali naučio sam. Za mene je uvijek publika najvažnija, a ne ja, zato je ta interakcija puna života. Što se tiče pisanja, ja ne pišem samo jednu formu, pišem od haikua do romana za djecu i odrasle. Lako je iz masovnog materijala izvući što publika u određenom trenutku treba. Nikada se ne pripremam, to je jednostavno višegodišnje iskustvo. Uz to, dvadeset godina već sviram pa mi je i to pomoglo u nastupima, izgubio sam osjećaj treme. Uostalom, čega bih se trebao bojati? Zato inzistiram na interakciji, ako nije izražena interakcija, ona se pretvara u monolog, a monolog ne koristi nikome” – rekao je Josip Petrlić Pjer.

Sutra je na redu Pripovijetka za djecu “Bilogorske zgode” i priča “Vilim”, a u poslijepodnevnom terminu priča za djecu “Vlakić i Ana putuju u Sveti Petar Orehovec”. 

 

Nema komentara:

Objavi komentar