srijeda, 27. studenoga 2013.

poetska večer na Savici

 Na moje iznenađenje, 
uz zvonjavu, na telefonu je pisalo i ime Gorana Gatalice.
Moram reči da sam se baš razveselil kaj me se sjetil, a i razlog poziva mu je bil sasvim OK. 
Pozval me je da dojdem na pjesničku večer, pod nazivom 
"POETE I POETESE U KNJIŽNICI"
Zagreb, knjižnica na Savicama. 


Jest da mi baš nije pasalo vermenski no mam pristanem na druženje. Prvo nigdar nisam bil tam, a drugo, pa navek se na tim druženjima upoznaju neki novi dragi ljudi. I bil sam u pravu. Kao prvo da rečem i da se pohvalim da sam od prve pogodil kam treba dojti. 
Nije nas bilo puno, ali nas je bilo taman da se svi skup lepo upoznamo i predstavimo sa svojim stvaralaštvom. Spontana  atmosfera bez neke presije i moram reči kvalitetne pjesme, baš su fino upotpunile i inače ugodan ambijent knjižnice. 
Od pjesnika, koje sam upoznal i koji su uz Gorana i mene čitali, bil je tu još vrlo zanimljiv niz kreativaca raznih godišta i stilova izražavanja. Baš je bilo onak, po mojoj mjeri, a odaval se dojam da smo svi delili isti osječaj.
Recitirali i predstavili su se Siniša Matasović koji je došel iz Siska, Ivica Smolec iz Velike Gorice, Luka Stilinović, Ida Pavlić, Alka Pintarić, Suzana Ujević i Franjo Mandić.

A za pravi kompletni dojam 
se je pobrinul mladi  gitarista  Goran Stefanović sa vrlo kvalitetnim odabranim i odsviranim  materijalom.
 I kako to često biva, poslije simpatične pjesničke večeri otišli smo na još jedno druženje u novi prostor preko ceste.

Nema komentara:

Objavi komentar