subota, 22. veljače 2014.

PROMOCIJA LOVREKOVIĆ

 Sjedim tu na svojoj stolici ispred kompjutora i iako je još jučer navečer bila ta promocija, ja sam s mislima i osjećajima još uvijek na njoj. Kako ne bih i bio kada mi je bilo baš izvanredno. Ali da ja krenem otpočetka večeri pa da vidite o čemu se tu radilo.
Križevačka udruga pjesnika i pisaca KUPP i Gornjogradsko dobrovoljno i kulturno društvo LIPA su ujedinile snage (jedni programom drugi prostor, a ostalo zajedno) i organizirali su PROMOCIJU zbirke pjesama VLADIMIRA LOVREKOVIĆA "V.L.2012.".
Moram priznati da program nije baš počel u najavljeno vrijeme, ali kak smo se svi od početka dobro družili to i nije bilo važno. Program je vodio predsjednik udruge KUPP Josip Petrlić Pjer, a recitirali su i to fest dobro, ma kaj fest dobro izvrsno, Sanja Benko i Ottone Novosel koji je usput rečeno jedan dio svoga recitala bil u ulozi Antuna Nemčića. Pljesak i dobra domaća prijateljska atmosfera pripadnosti je od početka programa pa sve do kraja programa bila konstantna i razdragana. Inače smo program počeli i završili s glazbenim nastupom Sonje Granić Stević koja nam je, prateći se na gitari, otpjevala tri šansone na francuskome jeziku. Kak je to bilo dobro i nadahnuo. Nemrete vjerovati, ali čak smo i autoru knjige Vladimiru pred sam kraj dali da nekaj priča i recitira i koliko sam vidio baš mu se to jako zdopalo.
Svu tu posebnost zajedništva i zadovoljstva kvalitetnim programskim nastupom smo začinili s primamljivim domjenkom, povremeno prekidavši ugodan žamor druženja tu i tam kojim gutljajem ispijana dobre domaće kapljice. Dugo se družilo i jedva smo se rastali.
Sad svi jedva čekamo da opet nekaj takvoga složimo, jer ovo je bila večer gdje smo se svi, ali baš svi osjećali izvrsno. Čestitke svima.
 
 

Nema komentara:

Objavi komentar