utorak, 19. travnja 2016.

TREBATE NEKOG DA VAM UREDI KNJIGU ZA TISAK

Kada sam ja krenuo s objavom svoje prve knjige susreo sam se s time da imam gotov materijal, ali kuda dalje? 
Što s time?  
Što sve treba da bi se moj rukopis ukoričio? 
Koliko će me to koštati?
Tko će mi to urediti i tiskati?
Što je prijelom knjige?
Koliko će ona imati stranica?

Od kada sam mukotrpnim putem  "riješio" prvu knjigu odlučio sam svoje stečeno znanje pokloniti drugim pjesnicima i piscima tako da LAKŠE dođu do svoje prve ili još koje objavljene knjige, da dođu na jedno mjesto gdje mogu dobiti puno informacija, ali i pomoć i podršku.

ZNAMO DA NIKAKO 
nije lako doći do objave svoje knjige, zato ako trebate pomoć i 

trebate nekog da Vam UREDI knjigu (peozije, romana, slikovnice...) i pripremi je za tisak,
posavjetuje Vas i to
u dogovorenim rokovima, kvalitetno, sa dizajnom korica ili ne ...
po POVOLJNOJ i PRIHVATLJIVOJ  CIJENI
 možemo se čuti i popričati.

Što sve nudimo osim standardnog uređenja: 
- ako želite,možete imate uvid u svaku dizajnersku stavku u knjizi.. (šaljem  mailom)
- savjeti i zajednički dogovori oko formata knjige, broja stranica, broju primjeraka...

Moguće je i
- Nabavi CIP i ISBN broja...
- Organizicija PROMOCIJE iste... (može i preporuka i dogovori oko  lokacija i sudionika) 
               (GRATIS promocija u Križevcima, osim domjenka)
- Sve možemo riješiti putem interneta...
- Prijedlozi za najpovoljnije tiskare...

NAZOVITE  I INFORMIRAJTE SE jer TO NIŠTA NE KOŠTA,A MOŽE VAM POMOĆI!
Josip Petrlić Pjer     091 517 5681

- neke knjige uređene do sada (koje su mi u ovoj radnoj prostoriji, ostale ću stvaiti naknadno):















Nema komentara:

Objavi komentar