srijeda, 21. veljače 2018.

Mali književni susret - Bakovčice

Danas, 21. veljače 2018., srijeda, sam se podružio s prijateljima iz PŠ Bakovčica.  
Deset đaka i učitelj Radovan Knežević su me ugostili u svojoj predivnoj i mnogo puta nagrađivanoj školi i omogućili mi da s njima podijelim nekoliko svojih pjesama za djecu iz moje knjige poezije za djecu "Domoljublje i trublje".  Neke su i napisane baš za njih (pjesma "Crvena jabuka" - povod njihov program "Dani jabuka"). 

Malo poezije, malo razgovora, puno prisnosti i obostrane podrške. 
Hvala im za današnje druženje i vidimo se ponovo!


CRVENA JABUKA

Ste vidjeli onog malog iz trećeg reda
kako ovu mirišljavu jabuku mjerka i gleda,
i misli si, misli, kako da ju ukrade
i njenu sočnost svojim ustima dade.
Uvjeren da je izrasla samo za njega
i da je pojesti baš on treba...

Ali tu je i ona mala iz petog reda
i ona ovu mirišljavu jabuku mjerka i gleda,
razmišlja kako da se je što prije dočepa
oguli je, nareže i skuha si mljac finoga kompota.
I još stavi cimeta i mrvu šećera
ova jabuka biti će samo njena večera...

Jabuka ugleda njihove gladne oči
uplaši se i odluči da sa stola skoči,
kotrljajući se nada da je uhvatiti neće
no tu je ruka jedne spretne mame, nije imala sreće.
Sada mama tijesto miješa dok rol se grije
te razmišlja što će ispeći prije...

Da li prhku pitu ili slasnu savijaču
pa da ostane i zdravog soka za pijaču,
možda ledni kolač ili da spremi flašicu džema
zna da ničeg zdravijeg od jabuke nema.
Možda da složi jabučni ocat ili na torti puno želea
ma mogla bi složiti još razna, razna jela...

Jabuka to sluša i još se više i jače zacrveni
godile joj havle, ali zajeca „ Jao si ga meni,
mjesecima sam sunce, kišu, jutra i noći grlila,
nisam ja ta jabuka koja bi se rolu veselila“.
Odnekud, iznenada, iz sobe se pojavi bakica stara
drhtavom rukom uze jabuku govoreći:
„Ti češ biti, moja mirišljava prijateljica s ormara“

PjerJP


Nema komentara:

Objavi komentar