srijeda, 22. srpnja 2020.

Pjer, Boba i Štatutko – održana pop up izložba i predstavljanje "Štatutka" radiokrizevci.hr



Pjer, Boba i Štatutko – održana pop up izložba i predstavljanje "Štatutka"






U atriju Likovne galerije Gradskog muzeja Križevci danas je održana pop up izložba i događaj koji su upriličili Boba Csik i Josip Petrlić Pjer te predstavili Pjerovu priču Štatutko koju je ilustrirala slikarica Boba Csik.
Posebno je veliki interes za priču bio kod djece koja su i sama crtala likove i događaje iz Štatutka.

“Drago mi je da su ovdje prisutna djeca sa svojim žamorom, veseljem, živahnošću i da su uveličala promociju ove knjige koje sam autor, a Boba Csik je ilustratorica. Ideja je u osnovi da bude pet nastavaka Štatutka, dakle uz ovoga u kojem je riječ o izumitelju Marcelu Kiepachu, još četiri osobe koje su obilježile povijest Križevaca. To ne mogu sam bez podrške Grada, a bit će mi drago ako uspijem odraditi Magdu Logomer Herucinu i još neke ličnosti. Nije to samo zbog djece, da bi im se približila povijest, nego sam vidio kroz bavljenje time da i mi odrasli više znamo o drugim gradovima nego o svom vlastitom gradu. Na ovaj simpatičan način poezije u prozi želim približiti te priče i naše važne likove” – izjavio nam je Josip Petrlić Pjer.
Križevačka slikarica Boba Csik ilustratorica je priče i kaže da je to za nju bilo nešto novo, pravi izazov:
“Puno sam istraživala. Morala sam se ponovo približiti crtanju olovkom i drvenim bojama. Prvi puta sam sad radila ilustraciju za slikovnicu pa sam se morala približiti djeci koja imaju maštu. Pratila sam tekst i tako od stiha do stiha crtala. Trebala sam prilagoditi tekstu tog malog Štatutka koji je bio dijete, vrlo znatiželjan, živahan, koji je zavirio u svaki kutak. On mora biti vragolasto dijete i mislim da sam ga uspjela takvim i napraviti. Vrabac Starac je opet 767 godina stari djedica koji predstavlja godine starosti našeg grada” – ispričala nam je o ilustracijama Boba Csik.
Predstavljanje priče o Štatutku i izložbu otvorio je pročelnik Upravnog odjela za odgoj, obrazovanje, kulturu, sport, socijalnu skrb, nacionalne manjine i turizam Sandro Novosel koji je izrazio nadu da će biti cijela jedna plejada likova iz prošlosti te mogućnost da i djeca sudjeluju u uprizorenju likova iz križevačke prošlosti i tako upoznaju prošlost i baštinu našeg grada.
Pogledajte fotogaleriju sa današnjeg događaja:









































Nema komentara:

Objavi komentar