srijeda, 3. ožujka 2021.

Kaštelanske štorije 2020 i treća nagrada.

ZAHVALA GRADSKOJ KNJIŽNICI KAŠTELA

Stigao mi je zbornik Gradske knjižnice kaštele "KAŠTELANSKE ŠTORIJE 2020" u kojem je i moj nagrađeni  tekst (treće mjesto) u kategoriji "Literarni radovi Hrvatska" pod nazivom "ŠTATUTKO U KAŠTEL SUĆURCU" podnaslova Štatutko u biskupovoj palači.  

Zahvalan sam što si mu omogućili da sudjelujem u natječaju, dodijelili treću nagradu i dostavili mi zbornik. 

Zašto zahvala. 

Od onih sam književnika koji rijetko ili gotovo nikada ne sudjeluje u bilo kakvim književnim natječajima (osim Nagrade Grigor Vitez), a s time nema niti šanse dobiti bilo kakvo priznanje ili nagradu. Ovaj puta, s obzirom da sam u Kaštelima dobio Književni tjedan s Josipom Petrlićem Pjerom 2019 i koji je trebao biti tradicionalan, a u sklopu kojega sam održao 8 književnih susreta za djecu u vrtićima i školama i  jednu književnu večer u Gradskoj knjižnici Kaštel Sućurac, sam se sa zadovoljstvom odazvao na natječaj i to sa putopisom "MOJE KAŠTELANSKE ŠTORIJE" i sa prigodnom poezijom u kojem je glavni lik Štatutko i Starac Vrabac. Pojavio se i još dobio nagradu. Veliko hvala.  










Nema komentara:

Objavi komentar