srijeda, 7. travnja 2021.

Književni naslov "I ja želim biti gradonačelnik!"

 

"PJER, MANJE KORISTI, ALI I MANJE ŠTETE"

 Program ili viđenje mene kao gradonačelnika! 



I ja želim biti gradonačelnik!

NE zbog pozicije,

NE zbog toga da pomognem svome gradu,

NE zbog plače i kasnije izdašnije mirovine,

a DA zbog toga da mi naš doajen slikarstva i moj prijatelj Zoran H., naslika portret.


Kada sam razmišljao o izborima, a nisam niti mogao ne razmišljati jer svi i sve o tome priča, piše i vrišti, pomislih u jednom trenutku intelektualnog ludila, kada bih recimo, ipak JA bio kandidat, kako bi se odabirom mene mogao okoristiti i GRAD i JA. Glavni povod razmišljanja o tome je ipak bio to što svi, ali baš SVI o svakom kandidatu, o svakom projektu, o svakoj njegovoj odluci imaju negativan stav (tu isključujem one koji su na vlasti s određenim kandidatom i one koje imaju direktnu korist).

Činilo mi se nemogućim da su svi odabrani od tih birači apriori u svemu u krivu i da rade baš sve loše. 

Ne obećavam ništa jer nemam pojma što  bih vam i trebao obećati, a uostalom, čemu se time i zamarati. 

 -      Poslije dugoročnog i objektivnog razmišljanja kako i na koji način bih ja mogao pomoći razvoju grada i okolice i jedini zaključak koji se dao zaključiti je da bih bio najkorisniji ako se ne bih u ništa miješao i ne bih ništa obećavao. To što ne bih ništa obećavao bi mi zapravo bio i najveći i najjači adut jer ne obećavam ništa, a ako slučajno, kakvom zabunom ipak nešto dobro i napravim to znači da sam dao i ostvario enormno više od očekivanog. Normalno da me to u kasnijim analizama ne isključuje iz kategorije SVE radi loše iako JA ne bih radio ništa tako da ta riječ „rad“ u mom slučaju ne bi imala nikakvu osnovu možda samo u onom filozofskom smislu da je i nerad rad.Po tome i uvriježena narodska fraza „Jedno je obećavao, a drugo radi“ u mom slučaju će se također moći primjenjivati, ali iz potpuno drugačijeg konteksta. 

Moje prednosti i mane.

-      Moja prednost je to što ih nemam, a mana imam, prema tome kandidat sam koji i imam i nemam.

Najveća prednost su mi u uvodnom dijelu teksta izrečena tri (3) NE i samo jedan (1) DA, tako da odmah zvučim kao oporba sam sebi. 

Zapošljavanje po rodbinskoj ili prijateljskoj liniji.

-      E da, zaboravio sam, i to mi je i prednost i mana. Rodbine nemam, barem ne one koji se sa mnom druže posljednjih 50 godina, a od kada sam se počeo baviti kulturom ostao sam i bez prijatelja, a one prijatelje koje još imam kada budu čuli da bih se mogao kandidirati u trenu ću ostati i bez njih i to trajno. Vidite sigurni ste, svi drugi iz gradske uprave mogu slobodno iskoristiti moj bonus zapošljavanja po rodbinskoj i inoj liniji jer ja, ne da ne bih, već nemam koga. I nema bojazni da bih uživajući u mandatu stekao nove prijatelje, jer tipovi s takvom reputacijom o dugoročnom, a kamoli o brzinskom prijateljstvu kao ja, ne privlače ljude na prijateljstvo i koristoljubivu suradnju.

Mene bi na početku mandata tretirali kao druge na kraju prvog mandata i neuspješnog pokušaja u slijedećim izborima.

Koje projekte imam i koliko bi koštali grad?

-      U odnosu na sve prethodnike, ali i one koji će doći poslije mene mogu reći da ću koštati uvjerljivo najmanje. Osim osnovne (pristajem na najminimalniji zagarantirani iznos) gradonačelnikove plače trošak bi bio, i meni najvažnije, portret mene koji bi naslikao Zorana H. i pripadajuća rama te trošak ceremonije postavljanje te slike na zid u hodnik na katu gradske uprave.  S obzirom da se bavim kulturom, književnošću, bilo bi dobro da me grad u potpunosti financijski podrži u objavi samo jedne(1) knjigu godišnje u četverogodišnjem mandatu i jednu(1) za odlazak. Toliko o kulturi.

Kao što najavih da se neću u ništa miješati smanji bih trošak  svog gradoničelnikovanja time što neću trebati tajnicu. Puno plača i državnih davanja manje.  

Birajte me jer sa mnom ćete imati manje koristi, ali i manje štete. Vi znate najbolje što je od toga korisnije!

1 komentar:

  1. Hvala vam puno DR ISIKOLO što ste mi vratili bivšeg dečka. Pišem ovo divno svjedočanstvo o ovom čovjeku. Ostvario mi je sve želje. Dečko i ja smo bili u vezi više od 2 godine i iako smo imali toliko problema, ali nikada nismo razmišljali o prekidu. Jednog dana nazvao me je telefonom i rekao mi kako je umoran od veze i ne vidi nigdje kamo idemo. Prošli su mjeseci i moj dečko mi se više nije javljao, a ja mu se više nisam javljala, a mobitel mu je bio isključen. Znala sam da moram potražiti pomoć zbog tolike ljubavi koju gajim prema njemu. Kontaktirao sam ovog sjajnog čarobnjaka jer nikada prije nisam kontaktirao nikoga i kažem vam da me nakon 2 dana kontakta nazvao moj bivši dečko i zatražio da me vidi nakon 48 sati, a on je obavio posao umjesto mene da se pomirim sa svojim muškarcem, nosio je prsten na mom prstu. Jako sam sretna jer ću uskoro biti udana žena uz pomoć ovog velikog čarobnjaka. Obećao sam da ću svima objaviti vaša djela i obratite se ovom čovjeku da vam pomogne na: isikolosolutionhome@gmail.com ili mu možete poslati i WhatsApp ili Viber na +2348133261196.

    OdgovoriIzbriši