srijeda, 30. lipnja 2021.

U križaljci "Marta i Ivek"

 

I "MARTA I IVEK" SU DOBILI SVOJE KVIZORAMA IZDANJE 

i to u Nagradnoj križaljci br. 1522 izdanje od 26.6.2021.

Tko želi može kupiti Kvozoramu, riješiti Nagradnu križaljku, poslati kupon na adresu Kvizorame i dobiti NAGRADU, knjigu Josipa Petrlića Pjera,"Marta i Ivek".

Zahvaljujem se glavnom uredniku Kvizorame, Borisu Nazanskom, koji mi je već 4. knjigu  enigmatski obradio i objavio, ni više ni manje nego u Nagradnoj križaljci.  Osim što mi je moju povijesno utemeljenu priču o Marti i Iveku (križevačkom Romeu i Juliji iz 1839.) objavio Boris ju je i sam sastavio što mi je posebna pohvala i podrška mom književnom radu. 

Do sada mi je na ovaj poticajan način uredio i promovirao i knjige za djecu "Domoljublje i trublje", "Detektiv Pero" i "Štatutko i Marcel Kiepach". 

Velika Hvala Borisu. 



Nema komentara:

Objavi komentar