subota, 25. lipnja 2022.

Recitirao na otvaranju izložbe Mate Turića

 

 S PONOSOM  SUDJELOVAO U OTVARANJU IZLOŽBE I 35. ROĐENDANA AKADEMSKOG KIPARA MATE TURIĆA

Banovo, 24.lipanj 2022

Kada bi me vidjeli kako nasumično i pomalo zbunjeno kimam glavom, time pokazujući sugovorniku da u sebi tražim najbiranije riječi, znali bi da želim govoriti o nečemu jako važnom i za mene značajnom, nečemu što poštujem iznad svih i svega. E tako bih izgledao kada bi me pitali što mislim o našem Mati Croati- Mati Turiću, mladom, svjetski vrsnom kiparu iz Banova.   

Bila mi je iznimna čast sudjelovati u programu otvaranja Matine izložbe i proslave 35. mu rođendana recitirajući svoju pjesmu o moru "Galeb umorna krila. 



















"Prijatelju, to što nosiš u sebi kao čovjek je primjer mnogima, 

a to što nam podaruješ kao umjetnik je ponos i čast hrvatskom narodu!

I dalje budi svoj."


Pjesma iz moje knjige poezije "Odškrinuti snovi", 2013


„Galeb umorna krila


il’ brod na moru

il’more na brodu

ne znaš tko je

više u rodu

galebu bijelom

što pod nebom plovi

dok mu pogled

otoke lovi

 

Galeb,

umorna krila

na brodu odmara

s pjesmom prijateljstva

hrabri mornara

 

gleda more,

gleda galeb

kako je opet sunce palo

od ljepote od divote

vrijeme je stalo

dok uz val

misli se lome

mornaru,

sad je po tvome

 

sunce, more

galeb i brod,

mrva kruha nebeski svod,

kaplja vode, sol na dlanu

sjena jarbola

riba za hranu

J.P. Pjer


Nema komentara:

Objavi komentar