utorak, 5. rujna 2023.

i nastup pet od pet

 

"POEZIJA POD JABLANOM"

na 5. FARO ART FESTIVALU

voditelj: Josip Petrlić Pjer

2. rujan 2023. 

Na ovogodišnjem, 5. po redu, Faro art festivalu u Križecvcima jedna od radionica je bila i "POEZIJA POD JABLANOM" koju sam vodio. Za temu radionice sam odabrao čitanje i upoznavanje s poezijom pjesnika čije knjige osobno i potpisane imam u svojoj biblioteci (morao sam, i to teškom mukom, izdvojiti samo10 autora).


S "nama" su danas bila djela iz kojih smo čitali: 

 Sanje Benko zbirka "Šetajući osmijeh", Siniše Filipa Novaka "Pjesme u boji", Božice Jelušić "Skok u dalj", Maje Kušenić Gjerek "Druga tišina", Nede Culete "Moja te ljubav čuva u snu", Franke Dedović "Grad života", Milan Frčko "Beleštin", Sanja Mulvaj Damjan "Podfutrani mesec", Sonje Smolec "Kad zadrhte trave", Vladimire Lovrekoviće "v.l.2012." i Josipa Petrlića Pjera "Odškrinuti snovi".

Danas je bilo popodne za druženje s poezijom.

Na završnom programu u nedjelju nastupio sam s pjesmom za djecu "Jutarnje ustajanje" iz moje zbirke pjesama za djecu "Domoljublje i trublje".

slika: U predhu i podalje od jablana
foto: Foto klub iz Valpova 





Nema komentara:

Objavi komentar