ponedjeljak, 27. siječnja 2014.

Pjesnička večer "Križevački pjesnici"

Od kada je Hrvatske samostalne tak nekaj se u Križevcima nije održalo, 
"Pjesnička večer križevačkih pjesnika"
Organizator je bila gradska knjižnica Franjo Marković, normalno iz Križevca.
Kak to inače biva jednoga dana me je nazvala Ana Rajković i predložila takvu nekakvu ideju da bi se našli pjesnici i da li bi i ja htel biti dio toga programa. A kak nebi, sam si mislil, pa je se volim predstavljati. Od toga razgovora je prošlo dosta vremena i evo ideja je ipak saživjela i postala je izvediva stvarnost.
U prostorijama Multimedijalnog medijskog centra s početkom od 19 sati na pozornici su s e našla tri pjesnika: Ingrid Potočnjak, Nikola Miško Novosel i Josip Petrlić Pjer (to jest ja)
Ingrid je prestavila pjesme iz svoje knjige Jutarnje kupanje objavljene 2006. godine
Miško je predstavio radove triju autora između ostaloga Ivana Mihalića i neke svoje.
Ja sam pak predstavio 3 pjesme iz svoje prve zbirke pjesama "Odškrinuti snovi" objavljene 2013. i još 4 pjesme iz do sada neobjavljenoga novoga opusa. Usput sam po prvi puta pokazao i svoju novu knjigu (proze) "I ja sam tu" koja je prije 3 dana tek izašla iz tiska i najavio pripremu rada za novu knjigu poezije "Vjera u ljubav"
*****
Program je vodila Ana Rajković, a u glazbenom dijelu su sudjelovali mladi zaljubljenici u tamburašku glazbu iz OŠ Grigor Vitez iz Žabna.
*****
Zanimljiv program vjerno je dočarao pjesništvo u Križevcima koje se budi iz sivila u posljednje dvije godine... 

Nema komentara:

Objavi komentar