ponedjeljak, 20. siječnja 2014.

PRIZNANJE Alba Istriana

Jedna od  dviju  POBJEDNICA 
pjesničkog 
natječaja 
udruge KUPP
"Vi predlažete Vi birate" 
za mjesec STUDENI 2013.
i dobitnica 
PRIZNANJA 
*
Alba Istriana iz  Labina
 NAKON DOBIJANJA PRIZNANJA ZA OSVAJANJE PRVOGA
 mjesta u natječaju KUPP-a zajedno sa Sanjom Damjan, Alba se je očitovala sa ovim riječima:
- "Drago mi je da pripadam udruzi Križevačkih pjesnika i pisaca.

Istovremeno osjećam moralnu obavezu, moram biti aktivna i svojim djelovanjem dati doprinos afirmaciji iste.

Pratiti aktivnosti udruge svakako je prioritetna obaveza svakog člana. 
Natječaj je samo jedan vid aktivnosti u kojima se kao članovi Udruge možemo iskazati. Motivirajuće na mene djeluje priznanje koje sam dobila i vrlo sam zahvalna na njemu, zahvalnost je izraz srca za radost koju sam doživjela saznanjem da je moj uradak vrednovan i visoko rangiran. U svom sastavu Križevačka udruga pjesnika i pisaca ima respektabilna imena iz pjesničkog i književnog svijeta, znak je to da će kriteriji biti visoki i da je udruga na dobrom putu, da ima sve uvjete za kvalitetnu afirmaciju."


*    *   *   *  *

Nema komentara:

Objavi komentar