nedjelja, 26. siječnja 2014.

PRIZNANJE Sanja Damjan



Jedna od dviju POBJEDNICA 
pjesničkog 
natječaja 
udruge KUPP
"Vi predlažete Vi birate" 
za mjesec STUDENI 2013.
i dobitnica 
PRIZNANJA 
*


Nakon emisije „I ja sam tu“ (nakon mojeg gostovanja) ni slutila nisam da Pjer ima tako ozbiljne namjere u svezi osnivanja Udruge pjesnika i pisaca. S obzirom da sam uvijek za promicanje kulture općenito, poezije i svega što se veže na to, nije me bilo teško „nagovoriti“ da se učlanim. Poezija se desi kada srce bude okrznuto ljepotom, događajem, zapanjeno, začuđeno, pa i tužno. Priznanje nisam očekivala jer znam samo jednu osobu koja je glasala za mene :-) Eto, baš zato me veseli, jer ugodno je je kad znaš da se nekom sviđaju tvoje pjesme. Čast mi je biti „djelićem tima“ Udruge KUPP-a kojoj želim puno ugodnih trenutaka, puno dobrih stihova. Hvala  KUPP-u na priznanju, svima koji su glasali i svima koji šalju svoje radove. Pozdrav iz Koprivnice :-)

Nema komentara:

Objavi komentar