subota, 30. siječnja 2016.

GALERIJA MATEŠIN -Noć muzeja

Petak, 29. siječanj 2016.
 Neki "petki" mi često znaju biti pomalo zahtjevni, pa je tako bio i ovaj. Zahtjevnost se ovaj puta ocrtavala u tome koja od tri programa u tri različita mjesta da odaberem i da ih posjetim. S obzirom na to da je postojala mogućnost da ipak u jednoj večeri stignem i na dva programa, jasno da sam tu opciju i izabrao. Prva opcija je bila odlazak u Čazmu, zapravo u Bojanu i posjet Galeriji Franje Matešina. O tome čovjeku i slikaru sam čuo bezbroj superlativa i baš sam se radovao tom susretu. Pošto je lijepo dobre stvari podijeliti s drugim sa mnom je išla moja prijateljica slikarica Boba Csik. Moram biti iskren i reći da sam za Čazmu zapravo imao dva aduta zašto tamo ići?
Drugi motiv je bio promocija zbirke pjesama "Moja te ljubav čuva" moje prijateljice pjesnikinje Nede Culete.
I da, sada tu slijedi jedino primjerena rečenica, došao sam i ušao i likovnu bajku. Famozno, od uređenja prostora, kvalitete i motiva radova, veličine stalnih, ali prodajnih postava, uređenjem dvorišta, amfiteatrom... Franjo i njegova mnogobrojna obitelj su me oduševili i to ne samo radom i požrtvovnošću s kojom su ovo postigli već i s puno malih izvrsnih ideja koje su se uklopile u, kao što sam već i rekao, bajkovitu cjelinu. Da skratim, ovo što je postigao Franjo svaki slikar na svijetu o tome mašta i htio bi imati. I kao što to kod nas biva, to je postigao sam sa svojom obitelji bez neke značajne, ili nikakve podrške društva.

Jedan od programa koje su bili ove večeri je bila i promocija zbirke pjesma "Moja te ljubav čuva" Nede Culete iz Čazme. Da život iznjedri svaki čas pomalo iznenađujuće detalje koje ti život ukrase potvrdilo se to i ove večer. Na promociju su došli Nedini prijatelji iz Vrbovca, Zagreba, Križevaca i drugih mjesta i bilo nas je puna sala. Mnogi od nas smo se otprije poznavali i baš smo se ugodno družili, a tome je pridonosila i topla vatra pucketajući u otvorenom kaminu nama iza leđa, ali i predobri mirisi tek pečenih krafni.. Iako sam došao samo kao Nedin gost i osoba koja je u njenoj zbirci napisala jedan mali osvrt, na nagovor autorice u posljednji čas sam dobio čast da budem i moderator i glavni gost ove njene posebne književne večere. U druženje s Nedinim pjesmama svi smo uživali da li ih slušajući kao recitacije ili kao uglazbljene (autor glazbe i izvođač -Boris Krivec), tako da se stvorila baš dobra atmosfera zajedništva što je ovoj promociji dalo pečat posebnosti.

Vraćanje kući je bila vožnja puna ugode jer smo Boba i ja cijelim putem puni pozitivnih emocija pričali i prepričavali viđeno i doživljeno.
I da na kraju dodam da sam stigao i na taj planirani moj drugi događaj te večeri, a to jer bila noć mozeja u Križevcima i na proslavu odlaska Zorana Homena u mirovinu. A to je sad neka druga priča koja je trrajala do pola četiri ujutro.






















Nema komentara:

Objavi komentar