ponedjeljak, 23. rujna 2019.

Vodio promociju u Podravskim Sesvetama



21.9.2019.

PROMOCIJA KNJIGE 
Bosiljke Pavlović
*Kad ruže progovore
prezentacija knjiga 

*Latice ruža* i *Sutoni i svitanja*


U subotu sam bio pozvan u Podravske Sesvete na promociju zbirke poezije Bosiljke Pavlović. Moj zadatak je bio, ili se očekivalo da bude, da kažem nekoliko riječi o autorici i njenom radu. Igrom slučaja, pet minuta prije početka programa, sam  dobio i zadatak iznenađenja, da vodim program promocije. To mi uz prijatelja i pisca iz Đurđevca, Roberta Rodmana i nije teško palo, naprotiv. 
Baš je sve lijepo i poprilično spontano teklo. Uživali smo i mi prezentori i autorica i recitatori i publika. Uživali smo do te mjere da se dugo, dugo nakon promocije nismo dali kućama, a rječnik nam se sastojao od hvalospjeva spram autorice, ali i o poeziji općenito (rijetko doživljeno). 
Noćas, u Podravskim Sesvetama, je poezija doživjela svoju punoću. Nadahnjivala je posjetitelje, a zahvaljivala autorici što ju je stvorila.  

 Kako je sve lijepo i uspješno završilo tako je i i krenulo lijepo s kavicom u starom  gradu u Đurđevcu, druženje s Robertom, upoznavanje Đurđevečkih peski i laganom vožnjom sporednim putovima, te upoznavanje ovog dijela mirišljave nam Podravine.  
Nek' nam živi lijepa pisana riječ. 










Nema komentara:

Objavi komentar