ponedjeljak, 3. svibnja 2021.

zahvalnica

 

Zahvalnica

RADiA KRIŽEVCI 

POVODOM 55 GODINA NJEGOVOG DJELOVANJA

Uručena 4.5.2021.

Tamo, sada već davne 2010., moramo biti točni, 18.veljače 2010.g. s početkom od 20 sati počela se emitirati moja emisija "I ja sam tu" u kojoj sam bio urednik, voditelj i glazbeni urednik. Da bi emisija mogla biti dobra dalo se naslutiti odmah jer je baš taj dan bila i inauguracija Ive Josipovića za predsjednika države. Dalje je sve bila povijest... 143 emisije u živo u trajanju od sat i pola do dva sata.   

Taj rad mi je donio i ovo priznanje dodijeljeno od radia Križevci povodom njegovog 55 rođendana. 

http://ijasamtu.blogspot.com/p/nesto-o-emisiji.html

"Četvrtak, 19 sati, je pravi trenutak za druženje s Pjerom u kulturno-zabavnoj emisiji radia Križevci, I ja samt u"

"Što jest, jest, 96,6"



Posljednju emisija je bila emitirana 8. travnja 2014, a gošća je bila  likovna umjetnica iz Zagreba, Sanja Šantak


L

Nema komentara:

Objavi komentar