nedjelja, 25. travnja 2021.

NAJ Književni susret 2021.

 

I TO SE DOGODI u 2021-oj

KNJIŽEVNO DRUŽENJE S DJECOM

Doduše spontano i neočekivano, ali iskreno i predobro. Dugoočekivano!

Na Strossmayerovom trgu smo slavili dan grada. Na mjestu gdje je nekada bila Zavjetna Ivekova fontana, iz moje priče Marta i Ivek, sam postavio crvenu oznaku i svoje knjige. Čekajući da dođe grupa turista  koji su obilazili grad odjednom su me posjetila djeca. Nisam znao tko je bio sretniji, oni ili ja. 

Igrali smo se, pričali, skakali, pričali fragmente iz mojih priča, pjevušili moje pjesme za djecu, glumili... vau!

Tako dobro smo se družili da sam zaboravio da sam nasred trga, da nas gledaju mnogi ljudi sa obližnjih terasa, a previdio sam i poveću grupu turista koje sam čekao. Više mi oni nisu bili prioritet. Prošli su pored nas u čudu gledajući književnika kako uživa s djecom i oni s njim. I bez mene su od vodiča čuli moju ljubavnu priču o Marti i Iveku. Nadam se da im se svidjela. 

A na kraju podužeg druženja s djecom dobio sam spontane, iskrene i čvrste zagrljaje. Od nekih i više njih. 

Čija su to djeca, nemam pojma, ali zar bih i trebao znati. Zar je to važno?

Važno je..., važna je emocija, zaigranost, maštanje i želja da pričama  zamijenimo, zapravo kvalitetno nadopunimo stvarnost. 


Na kraju sretan i zadovoljan mogu samo reći ili otpjevušiti 

"Zavrti svoj kišobran, 

šarenih boja, 

da vidiš kakav ti je dan

koja je boja tvoja"










Nema komentara:

Objavi komentar