subota, 26. listopada 2013.

JESEN, kesteni i POEZIJA

Ko' bi rekao da to ide skupa, a bormeš ide izvrsno, normalno kad se još k tome dodaju kakvi mali domaći apertivi, pa orehnjača i domaće crno vino.
Ma moram reči da sam se iznenadil!
Pozvala me u Koprivnicu moja frendica i članica KUPP-a Ana Jakopanec na druženje  (tam je ona predsjednica) svoje "Literalne sekcije podrvaka 72" i to u dvorišče Katice Rajić Popijač. 

Obavezno je bilo donesti barem svoje dvije pjesme napisane na temu jesen. 
I uletim ja od prve u tu ulicu i najdem kuću, kak sam bil ponosan i hapy na sebe, i vidim več Katicu kako dimi kestene na sred dvorišča sve u 16. Začas se našlo obilje toga na stolu i pjesnici oko njega. Čitala se poeziju u krug, recitiralo se, gutili se kesteni i bilo je tako dobro da bi se i sam Galović pridružil da je to bilo moguće. 
Inača ovaj tjedan je u Koprivinici 20. međunarodna manifestacije "Galovićeve jeseni"
Tak nam je bilo dobro da su se i susedi fest nalukavali, sad ne znam jer zbog stihova ili onoga na stolu.
I mrak se spustil med nas jer je i on imal kaj pjesnički za reči i tada... 
Ja sam, na žalost, moral otiti, a puce su ostale... tužna priča o rastanku.
Hvala što su me pozvale i kaj sam se imal prilike sa njima podružiti.

Nema komentara:

Objavi komentar