subota, 4. travnja 2015.

PROMOCIJA DVIJE KNJIGE PJERA - Križevci

02.04.2015. prostorije MKC Križevci
PROMOCIJA KNJIGA JOSIPA PETTRLIĆA PJERA
"47 zrna- 47 grains de fantaisie" 
i "Radionica povijesmih priča"

https://www.youtube.com/watch?v=F3UJquPCx58#t=31 -REPORTAŽA VARAŽDINSKA TV

Baš bih jako volio da ja ne moram pisati ovaj članak jer je vrlo nezahvalno pisati o sebi i o svojem radu. Stoga ću pokušati sadržaj teksta pojednostaviti ili bolje rečeno dati mu samo šturi novinarski štih.

Gotovo tri mjeseca se čekala promocija ovih knjiga jer su one objavljene u studenom i prosincu 2014.
U program nas je uveo  Ottone Novosel - Franz  davši nam malo uvida o životu i radu autora i glazbena gošća iz Zagreba, Tereza Gabrić začaravši nas svojim glasom. U nastavku programa nastupale su Ljiljana Picig, koja je čitala autorove pjesničke minijature na hrvatskom i Željka Kržek Novosel, koja je čitala prijevode tih pjesama na francuskom (prijevode je napisala Sonja Granić Stević).  Recenzije o knjigama je napisala, ali i čitala  Ana Rajković davši nam stručni uvid u kvalitetu pisanja Pjera. Izmjenjivale se pisane riječi, glazbeni dio pa je tako Ljiljana Picig čitala i dio iz romana "Radionica Povijesnih priča", dok je Ottone Novosel Franz pročitao svoj osvrt (također objavljen u knjizi) o povijesnoj vjerodostojnosti povijesnih podataka koji se spominju u knjizi. Pred kraj promocije je riječ dobio i sam autor koji je "dobrano" to iskoristio.
Ugodna večer koja je i više nego opravdala i te kako viska očekivanja.
Odlićno raspoloženje iz sale se je na kraju preselilo u foaje knjižnice gdje se druženje i razgovor o knjigama nastavio poprilićno dugo uz fine kolače i sokove.


Usputna riječ autora- onako:
"Kao što sam i obečao prije nepune tri godine da ću u slijedeće tri godine u prvom tjednu travnja napraviti promociju nove knjige. Tada je to zvučalo ludo i utopijski, svima se to činilo nemoguće. No vrijeme je pokazalo i u tri godine sam postavio tri promocije s time da sam to malo i pojačao jer sam ove godine imao promociju dvije knjige i uz to sam i sam im bio in urednik.
Na moju sreću u dvije kalendarske godine sam objavio 4 nova naslova.
Hvala onima koji su me podržavali i vjerovali u mene."





 








2 komentara: