subota, 10. travnja 2021.

Poticajno

PRVI KOMENTAR ČITATELJA O  MARTI i IVEKU

Gordana Kapor
 je sa 


Naš pisac Pjer😊🌟✍️
Kroz njegove knjige, priče i pjesme, Križevce možete doživjeti na sasvim drugačiji način.
Barem sam ja tako.🙂 Nisam pročitala baš sva djela, ali sam imala čast pročitati i neka koja još nisu objavljena.🙆🏻‍♀️
Tako, dok šetam gradom, mislima prođe neka zgodna legenda ili jureći trgom povezujem povijesne likove iz njegovih knjiga ili pak slušajući šuškanja u krovištima sjetim se zgodnih pričica o malom golubu koji živi baš tu iznad...
A Pjerov kišobran šarenih boja, vrti se uvijek i vrti☂️🌈🎵🎶😃
Bravo
Pjer
👏👏, na još jednom predivnom djelu, nadam se da će se tvoja knjiga Marta i Ivek pronaći u rukama mnogih čitatelja, a i u mojim turističkim pričama!🙂



1 komentar:

  1. Veliko hvala Gordani na ovakvim riječima i pozitivnom dojmu mojega književnog rada.

    OdgovoriIzbriši