utorak, 1. travnja 2014.

Miro Gavran u Đurđevcu

 Baš je bio dobar dan za vožnju i posjet gradu Đurđevcu, no ovaj puta ne zbog svima nam poznate priče i legende o Picokima (Picokijada) već je razlog bio književne prirode. Naime, u organizaciji ogranka društva književnika Podravine i Prigorja u Gradskoj knjižnici u Đurđevcu je bila promocija zbirke pjesma, pod originalnim nazivom "Pjesme", autora Mire Gavrana.
Večer je bila baš onak fino opuštajuća u kojoj smo se gotovo brzinski i na iznimno jednostavan i pitak način upoznali, ugrubo, s radom našeg Mire Gavrana. Svojom jednostavnošću i neposrednošću uvukao nas je u svoj svijet stvaranja ostavljajući nam dojam da bi mi (publika) s njim tako mogli provoditi dane i dane, guštajući istim intenzitetom. Slušajući Miru, daje se vrlo lako uočiti što znači biti vrhunski pisac i kako u stvari pisanje može biti iznimno blisko širem krugu čitatelja, a da ne izgubi nimalo na kvaliteti izričaja, naprotiv.
Gotovo je bilo nemoguće da takav velikan hrvatske književnosti gostuje u Đurđevcu, a da ga ne posjete i članovi Križevačke udruge pjesnika i pisaca. Guštali smo, upijali i naslikavali se s Mirom koji je to strpljivo sa smiješkom podnosio, čak bih rekao i uživao, a li se doma otišlo i s dosta potpisanih knjiga. (samo sam ja bio crna ovca.. e šta ćeš, jer samo sam ja i bio muški od članova).
Zapravo, se doma otišlo s puno vrednijim stvarima od same knjige, a to je ta energija, ležernost ophođenja i pristupačnost samog autora uz podršku na kreativan rad i izražavanje, svima nama, bez obzira o kojem se nivou ili kategoriji radi. Radujemo se mogućnosti da bude Miro posjetil i naš grad i našu malu udrugu KUPP.
A kaj da rečem, ja sam imao još i posebni bonus jer sam bio sa svoje tri prijateljice.

Đurđevac su posjetili: Sanja Damjan, Ana Jakopanec, Valentina Filipan i predsjednik KUPP-a, Josip Petrlić Pjer

  Miro Gavran (Gornja Trnava, 1961.) hrvatski dramatičar, romanopisac, pripovjedač i pisac za mlade. Djela su mu prevedena na više od 30 jezika.
Njegove knjige su imala više od 140 izdanja u zemlji i inozemstvu.
Najizvođeniji je suvremeni hrvatski dramatičar u zemlji i inozemstvu u proteklih dvadesetak godina.
Dosad je imao oko 200 kazališnih premijera širom svijeta, počev od Zagreba, Rotterdama, Maribora, Washingtona, Pariza, Krakova i Sofije pa sve do Mummbaja, Buenos Airesa, Ljubljane, Pečuha, Praga, Bratislave, Augsburga, Waterforda, Atene, Sarajeva, Novoga Sada, Podgorice, Mostara, Beča, Budimpešte, Bautyena, Moskve, Rio de Janeira... Njegove predstave vidjelo je više od dva milijuna gledatelja... 

I tako bi mi mogli nekoliko stranica posvetiti tome, što stvarno Miro i zaslužuje, ali nećemo. Ne zato što smo lijeni već čemu ponavaljati ono što već piše na drugim stranicama.  Za one koji to žele mogu cijeli tekst pogledati na  http://www.profil-mozaik.hr/autori/miro-gavran/biografija/79970

Nema komentara:

Objavi komentar