četvrtak, 24. travnja 2014.

NOĆ knjige KRIŽEVCI

Zanimljivo i to mi se nekako i sviđa, proslava dana grada Križevaca isti je dan kao i noć knjige (ove godine), a usput je i Đurđevo. Zašto mi je fora, pa zato ako bilo što od toga slavimo ili posjećujemo ispada da podržavamo sva tri programa. 
Neka nas!
U prostorijama MKC-a (Multimedijalni kulturni centar) upriličeno je druženje ili predavanje s dva predstavljača i kreativca iz Mađarske. Očekival sam da ne budem ništa razmel, a kad tamo i Stjepan Blažetin i Silvestar Balić tečno govore Hrvatski, što je lijepo, i pišu na našem jeziku.
Organizator je bila Gradska knjižnica Franjo Marković tako da je program fino vodila i osmislila ravnateljica knjižnice Marijana Žulj.Upoznali smo se na zanimljiv i dinamičan način kako, zapravo što se sve postiglo tom prekograničnom suradnjom, ali što radi i stvara Znanstveni zavod Hrvata u Mađarskoj. Iako je mali objavio je u 10 godina postojanja puno knjiga i publikacija.
Bilo mi je, kak bi se reklo, čist simpatično i poučno
 
 .... jedino sam nekak primjetil da smo nekada imali jako izraženu MOĆ KNJIGE, a danas NOĆ KNJIGE, što nema veze sa vremenom čitanja ili promocije (da, noć, jutro večer)...

Nema komentara:

Objavi komentar