petak, 18. travnja 2014.

PjerJP -PROMOCIJA Varaždin

Opet moram pisati o sebi i pokušati biti objektivan, no kako da to postignem kada me emocije prožimaju i nose me šaroliki vjetrovi zadovoljstva. Prije i nego uopće što drugo da kažem,imam potrebu iskazati zahvalnost ljudima koji su jučer bili uz mene i dali mi podršku da zajedno predstavimo, ne mene, već moj kreativni pisani rad i moj kraj i grad. Zapravo su predstavili što znači riječ prijatelj i da prijateljstvo, iako ugroženo s današnjim stilom življenja, i te kak živi i nosi nas.
Dobio sam priliku predstaviti svoju knjigu "I ja sam tu" u Varaždinu u knjižnici "Metel Ožegović" što sam učinio s čašću i ponosom. Prvi puta sam bio u toj knjižnici, ali dojmovi su izvanredni. Iako je bila moja promocija i možda sam trebao biti uzbuđen, što i jesam, nije mi promaklo na kojoj vrhunskoj profesionalnoj razini radi tim u knjižnici na čelu s ravnateljem Mariom Šoštarićem. S kojom lakoćom, iskrenošću i nadasve željom su nas dočekali i pomogli da ovu večer pamtimo i kvalitetno odradimo da ne mogu, a da im na tome posebno ne zahvalim.
U programskom dijelu ponovo su bili oko mene prijatelji i suradnici s knjige koje ne mogu da ne poštujem jer da nije tako ne bi niti bili dio moga rada.
Gos. Ottone Novosel Franz nas je iznimnom lakoćom vodio kroz program uz čitanje i recenzije koju je napisao za knjigu. U cijelu tu ugodnu priču spajanja ljudi s ovom knjigu su se uključili i Ivica Jembrih Cobovički, Nada Rukav Bogojević i Milan Frčko i fino predstavili te dali kvalitetan uvid u promoviranu knjigu. U glazbenom dijelu se istaknuo Franjo Šoštarić odsviravši nam nekoliko odabranih skladbi, a između ostalih i "Starog Pjera".
I umalo da zaboravih, posjetitelji su popunili cijelu salu, pratili nas zdušno i podarili nas s riječima pohvale i odobravanja i čestim pljeskom. Tu večer smo službeno završili s malim završnim domjenkom, a neslužbeno će neki od nas tu večer nosit trajno kao uspomenu. Recimo, sigurno ja!
Još jednom se zahvaljujem svima koji su tu večer četvrtkom odlučili biti s nama.
Kak nam je bilo dobro!!! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Nema komentara:

Objavi komentar