subota, 5. travnja 2014.

održana promocija knjige I JA SAM TU

Vrlo je teško pisati nekaj o svojoj promociji ili o sebi jer kaj god i kako god da napišem bojim se da će to u očima čitača krivo proći. Ako pišem preskromno onda neću kazati pravu istinu, a ako, u ovom slučaju, napišem što je i kako je i bilo, mislit će da glumatam i dobrano pretjerujem.
Sad bih najradije dao olovku u ruke svim večerašnjim posjetiteljima ( njima oko 80, puna sala) i svim sudionicima programa, da oni sami napišu svoje viđenje i doživljaj večerašnje promocije moje knjige,a ja bih to lijepo samo na kraju gentlemenski potpisao i vama predstavio.
No, baš mi je žao što to i ne mogu napraviti jer bih u stvari sigurno dobio dosta prekrasnih osobnih priča, koje bi same po sebi bile literarno djelo.


         ORGANIZATOR- Križevačka udruga pjesnika i pisaca KUPP
                      PROMOCIJA KNJIGE PROZE
            "I JA SAM TU" -Josipa Petrlić Pjera


04.04.2014.godine s početkom od 20 sati i to se dogodilo. Sala puna, atmosfera izvrsna, udešena još iz predvorja gdje se malim domjenkom i kojim aperitivom aktivno prijateljsko druženje uključilo.
Na pozornici sve spremno i stranice knjige mogu konačno javno doći pred čitatelje uz preporuku i viđenja večerašnjih predstavljača knjige i samog autora. Da Pjer ne bude sam na pozornici ili bolje rečeno usamljen, pobrinuli su se :
- novinar u penziji, Ottone Novosel Franz iz Križevca, preuzevši dogovorno i palicu ravnanja večerašnjeg programa, uz normalno, i davanjem i čitanjem svoga osvrta o samoj knjizi, ali i autora.

- magistra književnosti, Ana Rajković iz Žabna, čitanjem recenzije na knjigu i jedne priče iz knjige - "Pretpostavka ili tak bi moralo biti"
- književnik, pjesnik i slikar, Milan Frčko iz Koprivnice, koji je također čitao svoj osvrt na knjigu i jednu priču iz knjige- "Spavanje i brojanje ovaca"
- nemrete vjerovati u samo predstavljanje se je na kraju uključil i sam autor, Josip Petrlić Pjer, davši neko svoje viđenje stvaralaštva i bacivši zaslužene zasluge svima onima koji su ma i najmanje pripomogli da se dođe do izdanja ove knjige.

Uopće ova večer nebi bila niti približno tako uspješna, bez obzira na kvalitetu izlaganja svih sudionika, da s nama nije bio i glazbeni gost iz Zagreba Max Hozić. Max je uz pratnju na gitari Siniše Beljaka iz Križevaca izlazio četiri puta na pozornicu i isto toliko puta oduševio publiku svojim izvrsnim vokalom i izvedbama, ali i jendostvoću i izborom pjesama. U zadnjoj pjesmi im se u pjevanju pridružil i sam autor Pjer koji  je tu Maxovu pjesmu "Ja te volim" posvetio svojoj ženi Ljiljani. Kak je Pjer zvučal pjevušeći drugi glas? Tu se baš i nebi štel mešati s komentarom (nemamo tu tonsku snimku)
Cijelu sliku promocije uljepšala je i umjetnica i pjesnikinja iz Žabnice, Sanja Benko, postavivši četiri svoje umjetničke slike po sali, upriličivši nam tako jednu slatku, ali i kvalitetnu mini izložbu (slike su te i u knjizi). I na kraju domjenak i potpisivanje knjiga s posvetom, e neka napisal sam se.
Večer je ovo bila puna dobrih i samo poticajnih riječi od strane svih, puno razumijevanja, prijateljstva i podrške protkana s puno iskrene emocije. Bilo nam je lijepo i neka nam je. Jedva smo se rastali.
O knjizi vam nebum nikaj rekel osim da si ju kupite ili nabavite i sami donesete zaključak, jer mi kaj smo bili večeras tam, znamo o čemu govorimo.

Hvala još jednom svima od članova KUPP-a , preko sudionika programa, publike pa i do svih onih koji su nas razveselili s brdo raznovrsnih štruklji i kolača uz malo fine kapljice. Neki su i u pol šest ujutro doma došli... (te slike nebudem priložil!!!)

2 komentara: