utorak, 9. lipnja 2015.

Izložba slika - Damjan Abou Aldan

Uvijek kada idem na izložbu slika autora za kojega ne znam što i kako radi pitam se da li mi će se to svidjeti. Ovaj puta je samnom išla i žena i mogu odmah reči da mi se sve baš jako svidjelo i da mi je drago što sam došao na otvorenje. Drago mi je iz više razloga. Jedan od razloga je vrlo simpatićan i zanimljiv sam autor, zatim dobri radovi i  na kraju puno zadovoljnih posjetitelja. Dakle, sve je bilo onako kako priliči kvaliteti samih radova.
Program je vodila Boba Csik na svoj jednostavan i dopadljiv način, a sa svojom strućnom recenzijom same izložbe pridružio joj se sa izlaganjem Zoran Homen. Još mi se nešto dopalo, bilo je i poezije što itekako priliči ovakvim događajima.
Čestitam autoru, ravnateljici knjižnice Marijani Žulj i svima onima koji su kao prvo usmjeravali i podržavali mladog slikara da ustraje u svom likovnom izričaju, a i svima onima koji su omogučili ovu samostalnu izložbu.
Bilo mi je baš onak kak i treba vu dobrom ozračju biti, pak vam zato obilazak izložbe zdušno preporučam.
PjerJP


















Nema komentara:

Objavi komentar