srijeda, 1. srpnja 2015.

CEH frizera Križevci

PROSLAVIO 50 GODINA OSNUTKA UDURŽENJE OBRTNIKA KRIŽEVCI

 30.lipnja 2015.
"Oduševljena sam jučerašnjom prezentacijom, proslavom, vrhunskom organizacijom i dobrim domaćinima gđom. Ljiljanom. Da nema supruga Pjera, sina Borisa koji su sve to odradili zajedničkim snagama od ideje do realizacije, ne bi se nitko od nas imao prilike prisjetiti kako su frizure izgledale prije 50 godina do danas. Nakon puno godina imala sam priliku pružiti ruku frizerkama koje su me šišale kada sam bila djete. Koje su mi radile frizuru za vjenjcanje i vodile brigu o mojem izgledu do danas kada sam već baka. Hvala da ste me pozvali"- Boba Csik

Još nikada nisam u svojem tekstu koristio tuđi citat, a kamoli ga stavio na sam početak teksta, no ove, iskrenošću ispisane riječi gđa. Bobe Csik, su zapravo sukus onoga kako je bilo na proslavi i što je proslava imala kao glavni cilj i stoga nisam mogao to ne staviti.

U ovo današnje vrijeme kada se sve i svašta marginalizira i kritizira uz puno previše paušalnog i neutemeljenog pristupa sa stavom "samo da se kritizira". Ova večerašnja proslava je bila omaž nečem sasvim drugom, bila je omaž poštivanju, a i on onome da se uz dobru želju može puno toga dobroga napraviti.
 Ovo je bila prilika da, u ovom slučaju, frizeri iskažu poštovanje svojoj profesiji i svojem radu, a iskazali su je zajedničkom dobrim, jedinstvenim programom  i dodjelom priznanje onim frizerkama u mirovini koje su godinama radile i bile su odlićan temelj svima današnjima. 

Program se sastojao od 
- izložba slika salona i njihovih radova 60 – ih i 70-ih,

- izložba starih alata i pribora,

- prezentacija  lutki sa fizurama 60- ih urađene na radionici  „Frizure 60-ih“ koje su radile križevačke frizerke,

- video projekcija radionice „Frizure 60-ih“

- uručivanje priznanja  zaslužnim frizerkama koje su sada u mirovini

- zajednički domjenak

Glavna POSEBNOST i iznenađenje je bio gost programa, višestruko nagrađivani zagrebački frizer, Dražen Crnadak koji je na licu mjesta, radeći na modelu, pokazao kako se frizura 60-ih može primjeniti na novi način i biti super moderna i atraktivna. Oduševio je sve goste, ali i frizere.

Posjeta ove izložbe i ovoga programa je bila stvarno iznimna (reklo bi se domaći, bila je vel'ka gužva) i ono što godi i što moram istaknuti, a to je da su svi bili oduševljeni i puni riječi pohvala, ali zahvala na ovakvom nečemu.
Hvalilo se od kvalitete postava izložbi i fotografija, brošura iz frizerstva od '46 pa na dalje, starih frizerskih alata, izloženih lutaka sa frizurama 60-ih pa sve do domjenka.

Posebna pohvala je išla samoj ideji i samoj realizaciji koja je indirektno bila upućena predsjednici ceha frizera Ljiljani Petrlić jer je ovo bio u kompletu njezin projekat.Ništa ovakvoga nitko ne može sam postaviti pa zato zahvale idu svima koji su pridonijeli ovome od frizerki koje su se uključile u rad pa do u konačnici i posjetiteljima.

Da je ovo bio izniman projekt pokazuje i količina medija koja su ovo popratili pa je tako tu bio HTV, Vtv, Radio Koprivnica, Radio Križevci, portal - Prigorski.hr, Podravski list, a i ovaj moj mali blog.

Ja ću na kraju dati svoj komentar, a on glasi:
"Bravo, bravo gđa. Ljiljana!- rijetko se vide takva zadovoljna lica i tako puno otvorenih srca ljudi koji zdušno razgovaraju, gestikuliraju, prijateljski se dodiruju i druže bez da ikoga išta boli ili se žuri kući. Puno emocije i prijateljstva. Program, sad već mogu reći i druženje, koje je sve DOTAKNULO.

Ljiljana, odradila si izvrstan posao - čestitam ti na tome, dakako da sam i ponosan na tebe!"


 http://prigorski.hr/ugodan-program-ceha-frizera-krizevci/

































Pjesma moje prijateljice Mirjana S. B. (Iz zbirke Mijenjanje krajolika)
KOVAČEVA SREĆA

O kako je sretna kovačeva žena
kad muž joj dođe u odaje
kad nasloni mu glavu na rame
kad priljubi svoje uz njegovo lice
a on joj raspuštenu kosu
ni da takne
ni da miluje
već svu je očima svojim upije.
O kako je sretan kovač
što takvu ženu ima
koja u riječ mu vjeruje
koja u zvijezde ga kuje
koja glavu svoju na njegovo
rame naslanja
kad umoran se iz vatre vrati
gdje od jutra je kovao
željezo savijao
u mijeh puhao
svoju i njezinu kujući sreću.


Nema komentara:

Objavi komentar