nedjelja, 20. ožujka 2016.

KOSTANJSKO BISER PROLJEĆE

Subota 19.03.2016.
Sav zanesen sunčanim osmjehom koji očarava, a i time što idem k' Mirjani i Davoru u Štagalj kulture na još jedan dan rezerviran samo za one koji kulturu osjećaju i koje ljepota prirode nadahnjuje, "uletim" u Mirjanino dvorište i parkiram svoj autić. Koa što sam i očekivao, toplo i srdačno me dočekaju neka draga lica i jednostavno se prepustim uživanciji druženja bez imalo pritiska. Malo gledam izložbu fotografija, malo razgovaram, malo sunčam, malo fotografiram, malo grickam kolačiće i sve ide kako treba. I taman kada počne očekivani program dobih napad astme i morao sam otići kući po lijekove. Em mi je žao što nisam prisustvovao programu i em mi je žao što vam o istom ne mogu niti pisati.  No to nije razlog da s vama ne podijelim galeriju slika onog što sam do tada upio. Uvodnu riječ u izložbu je dao saborski zastupnik Goran Beus.
Žao mi je što nisam slušao recitaciju dramskog umjetnika Antuna Tudića, što nisam uživao u glazbi neobičnog tria - Dražena Franolića, Kamenka Ćulapa i Marka Jovanovića i što nisam slušao prevoditelja i pjesnika Seada Muhamedagića.
A što ću?
Jedino što sam mogao je čuti komentare nakon programa i druženja o tome kako je bilo. A komentari su, sažeti u par riječi, ovaki: "Neka ti bude žao što nisi bio"!

Izložba fotografija 

 Galerija Štagalj -Kostanj 49
 
IRAN-PERSIA, ljudi  autor: Pavao Toth









Ismeta Sedlovski
slike nastale u tehnici "EBRU" - slikanja ne vodi





i još neke fotografije
















Nema komentara:

Objavi komentar