nedjelja, 1. lipnja 2014.

33.KAJ

33.Recital suvremenog kajkavskog pjesništva
            "Dragutin Domjanić" - Sveti Ivan Zelina 2014.

Subota popodne,vrijeme nekako malo oblačno i vjetrovito no moje suputnice to jedva da su i primjećivale. Nas troje (Sanja Damjan, Ana Jakopanec i Pjer) putujemo v Zelinu na recital jer danas je idealno vrijeme za poeziju pisanu na kajkavski. I nije samo to bil povod odlaska tamo, naprotiv pravi povod je to što je pjesma Sanje Damjan (članica KUPP-a) ušla u zajedničku zbirku koju objavljuje organizator "Plava čkomina" što je samo po sebi jako dobar uspjeh. No kak bi rekli na reklami, i nije to sve. Sanjina pjesma "Sinokoša, lopoč, luščinje, morje..." je bila izabrana u 30 radova koje će glumci izvoditi u živo.
I pjesma Božidara Glavine iz Preloga, također člana KUPP-a, je ušla u zbirku što je lijep uspjeh za našu malu udrugu i u ime svih naših članova im čestitam.
I kao što rekoh vozimo se mi, doduše u nekom pozitivnom strahu jer Sanja prvi puta vozi auto u Zelinu po tim velikim bregima i zavojima. I stvarno joj to dobro ide, a u prilog tome ide i ova fotka motorista koji su nas pratili... hehhehe nije ih bilo puno, negdje oko 90 i možda još koji.
Lijepa večer vrlo dobro i pomno organizirana. U glazbenom dijelu su nastupili gudački kvartet Cadenca iz Zagreba i sve su nazočne, pa i mene, ostavili u pozitivnom ozračju. Voditelj programa je bio Dubravko Sidor dok su izabrane pjesme izvodili Adam Končić, Ljiljana Bogojević i Vid Balog. 
Meni ovako kao promatraču koji nisam imao tremu niti strepnju hoće li mi se pjesma naći u pobjedničkom čitanju mogu reći da sam baš užival. Ko ljubitelj domaće pisane riječi bio sam zadovoljan što je organizator smogao snage, volje i sredstva i u ova današnja teška vremena ipak uspio sve izorganizirati i to na nivou koji i dolikuje ovakav recital.
Moram dodati da smo na recitalu sreli pjesnika i prijatelja naše udruge, Ivana Picera iz Sigeteca, čija je također pjesma bila izvođena na pozornici. Iskreno rečeno bil sam ponosan i na njega.

Kao što to u Zelini navek biva na kraju smo išli svi zajedno na krasan i obilat domjenak, a jedina žal mi je ostala što naša Sanja nije kući vozila kamin iako bi Ana i ja išli pješice (naime jedna od nagrada je bio i vrtni kamin).
Još jednom čestitam svima koji su ovo organizirali, koji su pisali pjesme i sudjelovali, a posebno čestitam našim članovima KUPP-a.
Da, sretno i dosta živo sam došao kući...

 
 
 
 
 

3 komentara: