četvrtak, 19. studenoga 2015.

HOMAGE PAJI U RODNOM ĐELEKOVC



    

Đelekovec, Osnovna škola Mihovil Pavlek Miškina, Mirka Viriusa 28,
u četvrtak, 19. studeni 2015. u 18 sati

 Sa glazbenom pjesmom Bemian dueta  pa  zatim recitiranjem  pjesme Josipa Petrlića Pjera "Podravski kralj Pajo Kanižaj" počeo je program posvećen preminulom Paji Kanižaju i to na naprimjerenijem mjestu,vu njegovom rodnom selu, vu školi  v Đelekovcu... 
Vrlo emocionalno dojmljiv program u kojem su svi domači sudionici čitali Pajine pjesme na domaćem izvornom govoru što je dalo posebnu težinu i vrijednost samom poetskom tekstu.
... Program je vodio Mladen Levak, a sa nekoliko riječi prisutnima se obratio i dožupan KC-Kž županije Ivan Pal. Dojmljivo je bilo i čiatnje pisma Ivana Goluba koje je čitala predsjednica DHK -a Podravsko - prigorskog ogranka Enerika Bijač, a bilo je vezano uz Paju Kanižaja.

DRUŠTVO HRVATSKIH KNJIŽEVNIKA
PODRAVSKO-PRIGORSKI OGRANAK
i
OSNOVNA ŠKOLA MIHOVIL PAVLEK MIŠKINA ĐELEKOVEC

Književno-glazbenu večer
ŽUFKA, SLATKA PODRAVINA



                           NEK BU TAK
 V Đelekovcu sem se rodil,
v Koprivnicu v školu hodil,
a več pono let
Zagreb je moj celi svet!
Đelekovčani me neču
zato kaj sem gospon,
Koprivničanci pak veliju
da sem selak!
A v Zagrebu misliju
da me je z Podravine
donesel sam vrak

Pak
               nek bu tak!

 
Sudjelovali su: članovi Društva hrvatskih književnika
                   Podravsko-prigorskog ogranka Koprivnica,
                  učenici i učitelji Osnovne škole Mihovil Pavlek Miškina Đelekovec

U glazbenom dijelu sudjeluju: „BEMIAN“ duet
                                                                                                     










Nema komentara:

Objavi komentar