nedjelja, 31. svibnja 2015.

KANTAUTORSKA VEČER ROMANE OREŠNIK I TAMARE PERC



30.05.2015. subota
 Naš grad je ovaj vikend od tri dana bili uvučen i obučen u zvuk gitarskih žica vrhunskih gitarista, a za to je "kriva" Tamara Perc. I dobro da je kriva jer je pokazala da se u gradu može uz puno entuzijazma ovaj instrument približiti građanima uz visoki kvalitativni nivo.

Program je trajao tri dana s tim da ću ja u ovom tekstu istaknuti samo subotnji večernji nastup Tamare Perc i Romane Orešnik u atriju Gradske knjižnice "Franjo Marković".


Doduše malo sam kasnio na sam početak koncerta tako da sam uletio ravno u noć zaigranu svjetlošću svijeća i ispunjenu nadahnutom svirkom ovih dviju naših sugrađanki gitaristica. Moram odmah reći da sam se iznenadio vidjevši da je atrij bio pun publike i da je atmosfera bila iznimna. Ubrzo mi je bilo jasno i zašto jer je zaigrani zvuk gitara i vokala drsko bacao osmijehe na zadovoljna lica prisutnih. Prelila se energija izvođačica na sve nazočne i svi su se stopili u jednu prezadovoljnu melodiju uživanja.

Zvuk gitara, vokali koji nose i pljesak zdušnog odobravanja, u nekoliko riječi kako je bilo, a bilo je. Bilo!

I kada su svi otišli i već dobrano spavali u svojim udobnim krevetima, u atriju se još čula pjesma i pljesak što ih zaslužiše Tamara Perc i Romana Orešnik

Ovaj prostor se pokazao kao rođen za ovakve projekte.

 

Nema komentara:

Objavi komentar